Så här funkar det!

1. När du hittat det du vill ha klickar du på “Lägg till i varukorg”, gå sedan vidare till varukorgen och slutligen vidare till kassan.

2. I kassan fyller du i dina uppgifter för leverans. Var extra noga med mobilnummer samt mailadress för avisering av paketet.

3. När leveransuppgifterna är ifyllda är det dags att skriva in din gåvokortskod som du ser på ditt kort. Detta görs i rutan “Ange din kod”. Klicka sedan på “Aktivera din kod”. Det finns en liten risk att siffran ”noll” och bokstaven “O” är förvillande lika. Om inte koden funkar – testa att skriva det andra alternativet.

4. Sedan får du klicka på ”Slutför din beställning”

5. Nu är din beställning lagd och du får ett ordernummer samt ett bekräftelsemail.
Om du har valt ett annat gåvokort så får du ett separat mail med din nya kod som du sedan kan använda på den valda leverantörens egna sida.
Leveransvillkor och frågor gällande leverans mm, hänvisas också över till den valda leverantörens sida.

6. Vi skickar din order inom ca 10 arbetsdagar efter att vi mottagit din beställning.
När vi skickar din order får du ett mail som informerar att din beställning är på väg.

7. Paketet skickas via PostNord till närmsta utlämningsställe till adressen du angivit.

8. OBS! Paket ligger kvar på utlämningsstället max 7 dagar (via PostNord-appen kan du förlänga liggetiden till 14 dagar mot en avgift till PostNord).
Du ansvarar för att hämta ut paketet i tid. För ej uthämtade paket debiteras en kostnad för att paketet skickats i retur till oss samt en administrationskostnad. Kostnaden för detta är f.n. 149 kr.

Vi stödjer Team Rynkeby

Genom Paketfabriken stödjer du Team Rynkeby. Tillsammans gör vi skillnad.